• Zapraszamy do rejestracji! Wystarczy utworzyć konto i rozpocząć nowy wątek! Sprawdź jakie to proste!

Regulamin

Regulamin Forum wsio.pl

Forum dyskusyjne https://wsio.pl jest miejscem, gdzie spotykają się użytkownicy, którzy mają obowiązek stosowania się do wszelkich regulaminów na nim zamieszczonych, aby utrzymywać forum w ładzie oraz zapewnić sobie i innym przyjemność płynącą z jego użytkowania.

Korzystanie z forum wsio.pl jest całkowicie bezpłatne.

Warunkiem uczestniczenia w dyskusjach na forum https://wsio.pl jest rejestracja użytkownika z podaniem pseudonimu oraz adresu e-mail. Rejestracja w serwisie wsio.pl jest równoznaczna z akceptacją poniższego regulaminu jak i również regulaminów konkretnych działów, których listę możemy znaleźć na dole strony.

Treść wysłanych przez użytkowników wiadomości, powinna być zgodna z danym działem tematycznym forum, dlatego przed wysłaniem takowej, użytkownik powinien zapoznać się z opisem wszystkich działów tematycznych i wybrać dla swojej wiadomości odpowiedni dział. W przypadku problemu z wybraniem odpowiedniego działu zawsze można poprosić o pomoc moderatora/administratora.

Aby uniknąć nieporozumień, prosimy o używanie na forum języka polskiego. Dopuszczalne są pojedyncze zwroty w innym języku, jednak nie powinny być nadużywane. Wyjątkiem są sygnatury, w których można swobodnie używać języka angielskiego lub zamieszczać powszechnie znane cytaty, np. łacińskie. W przypadku niejednoznacznych treści i cytatów, team zastrzega sobie prawo do ich usunięcia.

§1. Ogólne zasady forum wsio.pl

· Każdy zarejestrowany użytkownik ma obowiązek przestrzegać regulaminu panującego na forum, ponieważ rejestracja jest równoznaczna z przeczytaniem oraz zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.

· Wszystkie treści znajdujące się na stronie, są własnością https://wsio.pl

· Na forum obowiązują zasady Nietykiety.

· Wyzywanie i obrażanie innych użytkowników wiąże się z ostrzeżeniem. Po trzykrotnym upomnieniu, użytkownik zostanie zablokowany na okres trzech dni.

· Zakazuje się udostępniania treści związanych z pornografią, pedofilią jak i treści niezgodnych prawem RP

· Zabrania się poniżania innych osób, jak i umieszczania treści związanych z poniżaniem innych.

· Zakazuje się umieszczania skróconych linków

· Zakazuje się reklamowania serwisów „Kliknij i Zarabiaj”

ZŁAMANIE ZAKAZU WIĄŻE SIĘ Z OTRZYMANIEM OSTRZEŻEŃ W ILOŚCI 1-5

§2. Posty i zakładanie tematów

· Zakładając nowy wątek należy pamiętać, że należy go umieścić w odpowiednim dziale forum, oznaczyć prefixem, nadać dokładny tytuł, a następnie w treści postu opisać - jak najdokładniej - czego on dotyczy.

· Używaj znaków interpunkcyjnych, aby użytkownik który to czyta nie miał problemu z domyśleniem się o co chodzi.

· Nadużywanie wielkich liter, kolorów itp. w treści postu może wiązać się z ostrzeżeniem lub usunięciem postu. Wielkie litery, kolory, podkreślenia mają jedynie wzmocnić najistotniejsze fragmenty wypowiedzi.

· Bezsensowne posty będą usuwane i karane ostrzeżeniem

· Przed założeniem nowego tematu, należy upewnić się i sprawdzić za pomocą wyszukiwarki, czy dany temat już nie istnieje na forum

· Zabrania się tworzenia tych samych tematów, które znajdują się już na forum.

· Odświeżanie tematów można zrobić po trzech dniach od ostatniego postu.

· Administrator lub Moderator może zmienić nazwę tematu / usunąć temat, jeśli będzie taka konieczność.

· Każdy temat niezgodny z działem zostanie przeniesiony do odpowiedniego, lub w innyn przypadku usunięty, a użytkownik nagrodzony ostrzeżeniem.

· Zakazane jest nabijanie punktów reputacji (lajków) w bezsensownych postach, a także wzajemnego obdarowywania się.

§3. Użytkownicy

· Zakazuje się używania w pseudonimie obraźliwych nazw, wulgaryzmów, a także linków do stron internetowych.

· W serwisie można posiadać tylko jedno konto. Każde kolejne bez poinformowania administracji w przypadku współdzielenia adresu IP będzie wiązało się z ostrzeżeniem użytkownika, a gdy nie przyniesie to zamierzonego skutku - banem.

· Ukrywanie się pod innym kontem zostanie ukarane ostrzeżeniem, jeśli jednak będzie sytuacja się powtarzać będzie ono zbanowane.

· Obrażanie innych użytkowników forum jest surowo zabronione, za każde takie przewinienie użytkownik może zostać zbanowany.

· Każdy użytkownik posiada prawo usunięcia konta, natomiast ta operacja jest nieodwracalna.

· Jeśli twoje konto zostanie zbanowane, mimo że nie powinno, skontaktuj się z nami na adres e-mail: [email protected] formularz kontakt znajdujący się na dole strony.

· Użytkownicy chcący zmienić swój pseudonim, powinni skontaktować się z administracją forum poprzez email [email protected], lub formularz KONTAKT znajdujący się na dole strony.

§4. Awatar, Podpis, Sygnatura, Wpisy na profilu

· Avatar nie powinna przekraczać 200kb oraz rozmiarów 400x400.

· Sygnatura nie powinna przekraczać 350kb oraz rozmiarów 600x200px.

· Zabrania się ustawiania obrazków niezgodnych z prawem RP, a w szczególności obraźliwych, wulgarnych, obscenicznych, pornograficznych, nieetycznych, obrażających czyjeś uczucia, godzących w czyjąś własność.

· Avatar, podpis, sygnatura nie mogą być obraźliwe, prowokacyjne, zawierać żadnych obrazków, przeszkadzających w ogólnym przeglądaniu forum (mianowicie jaskrawe kolory, pulsacje, itp.).

· Promowanie w sygnaturze bądź avatarze adresów do stron pornograficznych lub innych godzących w przyjęte zasady netykiety jest zabronione.

· W sygnaturze umieszczamy tylko trzy obrazki. Treść sygnatury nie powinna przekraczać 10 linijek.

· Zabrania się używania prywatnych avatarów danego użytkownika forum bez jego zgody.

§5. Moderatorzy

· Moderator zobowiązany jest do ukrywania treści łamiących regulamin.

· Moderator zobowiązany jest do zachowania kultury słowa niezależnie od zdarzenia.

· Moderator powinien być obiektywny

· Moderator nie może wykorzystywać swojej pozycji do usuwania postów świadczących na jego niekorzyść-złamanie tego podpunktu grozi natychmiastowym odebraniem rangi.

· Moderator nie może nadużywać swoich przywilejów do nabijania postów lub zdobywania reputacji, itd. - Tyczy się to każdego użytkownika forum, mającego dostęp do moderacji danego działu.

· Moderator zobowiązany jest do zamykania tematów łamiących regulamin lub takich, które mogą prowadzić do kłótni.

· Moderator zobowiązany jest do sprawdzenia każdego zgłoszonego raportu przez użytkownika forum.

· Powyższe zasady tyczą się KAŻDEJ osoby mającej uprawnienia moderacji danego działu.

§6. Ostrzeżenia

· Za złamanie zasad można otrzymać ostrzeżenia.

· Otrzymanie trzech ostrzeżeń wiąże się z zakazem pisania na forum przez trzy dni.

· Otrzymanie pięciu ostrzeżeń wiąże się z automatycznym banem użytkownika po którym zostanie zablokowany dostęp do forum na dane konto.

§6.1 Odrabianie ostrzeżeń:

a) Można odrobić ostrzeżenie reklamując forum https://wsio.pl zgodnie z obowiązującymi regulaminami poszczególnych portali na których jest ono promowane.

b) Uczestnictwo w konkursach jak i aktywne uczestniczenie w życiu forum bez łamania regulaminu przyczynia się do usunięcia ostrzeżeń w ilości 1-3.

c) Prośby o odrobienie ostrzeżenia należy pisać w odpowiednim dziale. Nazwa tematu musi zawierać odpowiedni prefix jak i nazwę użytkownika.

d) Użytkownik ubiegający się o zdjęcie ostrzeżenia, ma prawo do własnej obrony jak i wypowiedzenia się na ten temat.

e) Administracja decyduje o zdjęciu ostrzeżenia

§7. Plagiat

· Zakaz się kopiowania cudzych poradników bez zgody autora. Jeśli to zrobiłeś pamiętaj o podaniu źródła i autora

· Wszystkie próby plagiatu będą karane ostrzeżeniami

§8. Administracja forum

· Właściciel, Administrator forumn ma prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu, który łamie regulamin.

· Decyzja właściciela jest ostateczna i nie podlega dyskusji.

· Właściciel ma prawo ostrzec, lub usunąć post, nawet ten który nie łamie wyżej wymienionych zasad regulaminu.

· Administracja opiekuje się forum wsio.pl i ma za zadanie utrzymać na nim porządek.

· W przypadku zastrzeżeń co do działań, które wykonuje administracja forum, każdy użytkownik ma prawo napisać skargę i zostanie ona sprawdzona przez Właściciela forum. Krytykowanie działań administracji w innych miejscach jest zabronione.

· Właściciel forum zastrzega sobie prawo do zablokowania danego konta, jeżeli uzna je za niestosowne. Tyczy się to również banowania osób, które działają na niekorzyść portalu.

· Właściciel forum, oraz Administracja nie ponoszą odpowiedzialności za treści umieszczane przez użytkowników.

Rejestrując się na forum, akceptujesz warunki regulaminu. Administracja zastrzega sobie prawo zmienienia regulaminu w dowolnym momencie.

Wszystkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania elementów graficznych forum jak i treści bez zgody autorów. Administracja nie odpowiada za treści zamieszczane przez użytkowników.

Do góry