Forum dyskusyjne https://wsio.pl jest miejscem, gdzie spotykają się użytkownicy, którzy mają obowiązek stosowania się do wszelkich regulaminów na nim zamieszczonych, aby utrzymywać forum w ładzie oraz zapewnić sobie i innym przyjemność płynącą z jego użytkowania.
Korzystanie z forum wsio.pl jest całkowicie bezpłatne.
Warunkiem uczestniczenia w dyskusjach na forum https://wsio.pl jest rejestracja użytkownika z podaniem pseudonimu oraz adresu e-mail. Rejestracja w serwisie wsio.pl jest równoznaczna z akceptacją poniższego regulaminu jak i również regulaminów konkretnych działów, których listę możemy znaleźć na dole strony.
Treść wysłanych przez użytkowników wiadomości, powinna być zgodna z danym działem tematycznym forum, dlatego przed wysłaniem takowej, użytkownik powinien zapoznać się z opisem wszystkich działów tematycznych i wybrać dla swojej wiadomości odpowiedni dział. W przypadku problemu z wybraniem odpowiedniego działu zawsze można poprosić o pomoc moderatora/administratora.
Aby uniknąć nieporozumień, prosimy o używanie na forum języka polskiego. Dopuszczalne są pojedyncze zwroty w innym języku, jednak nie powinny być nadużywane. Wyjątkiem są sygnatury, w których można swobodnie używać języka angielskiego lub zamieszczać powszechnie znane cytaty, np. łacińskie. W przypadku niejednoznacznych treści i cytatów, team zastrzega sobie prawo do ich usunięcia.
· Każdy zarejestrowany użytkownik ma obowiązek przestrzegać regulaminu panującego na forum, ponieważ rejestracja jest równoznaczna z przeczytaniem oraz zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
· Wszystkie treści znajdujące się na stronie, są własnością https://wsio.pl
· Na forum obowiązują zasady Nietykiety.
· Wyzywanie i obrażanie innych użytkowników wiąże się z ostrzeżeniem. Po trzykrotnym upomnieniu, użytkownik zostanie zablokowany na okres trzech dni.
· Zakazuje się udostępniania treści związanych z pornografią, pedofilią jak i treści niezgodnych prawem RP
· Zabrania się poniżania innych osób, jak i umieszczania treści związanych z poniżaniem innych.
· Zakazuje się umieszczania skróconych linków
· Zakazuje się reklamowania serwisów „Kliknij i Zarabiaj”
ZŁAMANIE ZAKAZU WIĄŻE SIĘ Z OTRZYMANIEM OSTRZEŻEŃ W ILOŚCI 1-5
· Zakładając nowy wątek należy pamiętać, że należy go umieścić w odpowiednim dziale forum, oznaczyć prefixem, nadać dokładny tytuł, a następnie w treści postu opisać - jak najdokładniej - czego on dotyczy.
· Używaj znaków interpunkcyjnych, aby użytkownik który to czyta nie miał problemu z domyśleniem się o co chodzi.
· Nadużywanie wielkich liter, kolorów itp. w treści postu może wiązać się z ostrzeżeniem lub usunięciem postu. Wielkie litery, kolory, podkreślenia mają jedynie wzmocnić najistotniejsze fragmenty wypowiedzi.
· Bezsensowne posty będą usuwane i karane ostrzeżeniem
· Przed założeniem nowego tematu, należy upewnić się i sprawdzić za pomocą wyszukiwarki, czy dany temat już nie istnieje na forum
· Zabrania się tworzenia tych samych tematów, które znajdują się już na forum.
· Odświeżanie tematów można zrobić po trzech dniach od ostatniego postu.
· Administrator lub Moderator może zmienić nazwę tematu / usunąć temat, jeśli będzie taka konieczność.
· Każdy temat niezgodny z działem zostanie przeniesiony do odpowiedniego, lub w innyn przypadku usunięty, a użytkownik nagrodzony ostrzeżeniem.
· Zakazane jest nabijanie punktów reputacji (lajków) w bezsensownych postach, a także wzajemnego obdarowywania się.
· Zakazuje się używania w pseudonimie obraźliwych nazw, wulgaryzmów, a także linków do stron internetowych.
· W serwisie można posiadać tylko jedno konto. Każde kolejne bez poinformowania administracji w przypadku współdzielenia adresu IP będzie wiązało się z ostrzeżeniem użytkownika, a gdy nie przyniesie to zamierzonego skutku - banem.
· Ukrywanie się pod innym kontem zostanie ukarane ostrzeżeniem, jeśli jednak będzie sytuacja się powtarzać będzie ono zbanowane.
· Obrażanie innych użytkowników forum jest surowo zabronione, za każde takie przewinienie użytkownik może zostać zbanowany.
· Każdy użytkownik posiada prawo usunięcia konta, natomiast ta operacja jest nieodwracalna.
· Jeśli twoje konto zostanie zbanowane, mimo że nie powinno, skontaktuj się z nami na adres e-mail: [email protected] formularz kontakt znajdujący się na dole strony.
· Użytkownicy chcący zmienić swój pseudonim, powinni skontaktować się z administracją forum poprzez email [email protected], lub formularz KONTAKT znajdujący się na dole strony.
· Avatar nie powinna przekraczać 200kb oraz rozmiarów 400x400.
· Sygnatura nie powinna przekraczać 350kb oraz rozmiarów 600x200px.
· Zabrania się ustawiania obrazków niezgodnych z prawem RP, a w szczególności obraźliwych, wulgarnych, obscenicznych, pornograficznych, nieetycznych, obrażających czyjeś uczucia, godzących w czyjąś własność.
· Avatar, podpis, sygnatura nie mogą być obraźliwe, prowokacyjne, zawierać żadnych obrazków, przeszkadzających w ogólnym przeglądaniu forum (mianowicie jaskrawe kolory, pulsacje, itp.).
· Promowanie w sygnaturze bądź avatarze adresów do stron pornograficznych lub innych godzących w przyjęte zasady netykiety jest zabronione.
· W sygnaturze umieszczamy tylko trzy obrazki. Treść sygnatury nie powinna przekraczać 10 linijek.
· Zabrania się używania prywatnych avatarów danego użytkownika forum bez jego zgody.
· Moderator zobowiązany jest do ukrywania treści łamiących regulamin.
· Moderator zobowiązany jest do zachowania kultury słowa niezależnie od zdarzenia.
· Moderator powinien być obiektywny
· Moderator nie może wykorzystywać swojej pozycji do usuwania postów świadczących na jego niekorzyść-złamanie tego podpunktu grozi natychmiastowym odebraniem rangi.
· Moderator nie może nadużywać swoich przywilejów do nabijania postów lub zdobywania reputacji, itd. - Tyczy się to każdego użytkownika forum, mającego dostęp do moderacji danego działu.
· Moderator zobowiązany jest do zamykania tematów łamiących regulamin lub takich, które mogą prowadzić do kłótni.
· Moderator zobowiązany jest do sprawdzenia każdego zgłoszonego raportu przez użytkownika forum.
· Powyższe zasady tyczą się KAŻDEJ osoby mającej uprawnienia moderacji danego działu.
· Za złamanie zasad można otrzymać ostrzeżenia.
· Otrzymanie trzech ostrzeżeń wiąże się z zakazem pisania na forum przez trzy dni.
· Otrzymanie pięciu ostrzeżeń wiąże się z automatycznym banem użytkownika po którym zostanie zablokowany dostęp do forum na dane konto.
a) Można odrobić ostrzeżenie reklamując forum https://wsio.pl zgodnie z obowiązującymi regulaminami poszczególnych portali na których jest ono promowane.
b) Uczestnictwo w konkursach jak i aktywne uczestniczenie w życiu forum bez łamania regulaminu przyczynia się do usunięcia ostrzeżeń w ilości 1-3.
c) Prośby o odrobienie ostrzeżenia należy pisać w odpowiednim dziale. Nazwa tematu musi zawierać odpowiedni prefix jak i nazwę użytkownika.
d) Użytkownik ubiegający się o zdjęcie ostrzeżenia, ma prawo do własnej obrony jak i wypowiedzenia się na ten temat.
e) Administracja decyduje o zdjęciu ostrzeżenia
· Zakaz się kopiowania cudzych poradników bez zgody autora. Jeśli to zrobiłeś pamiętaj o podaniu źródła i autora
· Wszystkie próby plagiatu będą karane ostrzeżeniami
· Właściciel, Administrator forumn ma prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu, który łamie regulamin.
· Decyzja właściciela jest ostateczna i nie podlega dyskusji.
· Właściciel ma prawo ostrzec, lub usunąć post, nawet ten który nie łamie wyżej wymienionych zasad regulaminu.
· Administracja opiekuje się forum wsio.pl i ma za zadanie utrzymać na nim porządek.
· W przypadku zastrzeżeń co do działań, które wykonuje administracja forum, każdy użytkownik ma prawo napisać skargę i zostanie ona sprawdzona przez Właściciela forum. Krytykowanie działań administracji w innych miejscach jest zabronione.
· Właściciel forum zastrzega sobie prawo do zablokowania danego konta, jeżeli uzna je za niestosowne. Tyczy się to również banowania osób, które działają na niekorzyść portalu.
· Właściciel forum, oraz Administracja nie ponoszą odpowiedzialności za treści umieszczane przez użytkowników.
Rejestrując się na forum, akceptujesz warunki regulaminu. Administracja zastrzega sobie prawo zmienienia regulaminu w dowolnym momencie.
Wszystkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania elementów graficznych forum jak i treści bez zgody autorów. Administracja nie odpowiada za treści zamieszczane przez użytkowników.